poniedziałek, 10 marca 2014

Bloger roku 2013 - najnowsze, szczęśliwe wieści :)





Kochani! Książkówka zakwalifikowała się do półfinału konkursu na Blogera roku 2013! To dzięki Wam i Waszym głosom, za które pięknie dziękuję. :)

Bym mogła gościć wśród finalistów znów potrzebne są Wasze głosy, czyli... wszystko od początku. :) Ponownie wchodzicie na stronę: KLIK, wypełniacie krótki formularz i potwierdzacie swój głos kliknięciem w link, który dotrze na adres e-mail podany w formularzu. Linku potwierdzającego głos szukajcie też w skrzynce ze spamem, bo tam czasem trafia.

Przypominam też, że z jednego komputera (IP) można oddać maksymalnie 2 głosy, ale z dwóch różnych adresów e-mail. Zatem klawiatury, telefony, tablety i co tam jeszcze macie - w ruch. :) Liczę na Waszą pomoc.

55 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję, kochana:) Oczywiście mój głos masz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! No i teraz oczywiście też zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddany :) Gratuluję, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Oczywiście zagłosowałam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuję zaraz zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja znowu czekam na maila potwierdzającego... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbowałam i wszystko "od ręki" poszło.
      Spróbuję jeszcze z innego maila zagłosować, pytanie tylko czy z racji IP zaliczy głos...

      Usuń
    2. Może już nie zaliczyć, ale...spróbuj. :) Dzięki. :)

      Usuń
  7. Gratuluję i życzę powodzenia! Oczywiście masz mój głos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, zabieram się za głosowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddałem na Ciebie 2 glosy w szkole, teraz na komputerze 2, na laptopie taty 2, na czytniku 2, aa i jeszcze na telefonie 2. Szkoda ze nie mam tabletu :(( Wierze w to, ze wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zaraz zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to mówi pewien kabareciarz: Ja wiedziałam, że tak będzie:) Głos ponownie oddany. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no ba ! już ! no i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa głosy oddane:) Powodzenia Sis x.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, głos oddany ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie!!! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ogromnie!
    Oczywiście głosy oddane ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, gratulacje ^_^ Za chwilę zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :) Będę głosować nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i Powodzenia życzę!!! :) Głosy oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne dwa masz i od Melona, życzę powodzenia Książkówko ;***!

    Pozdrawiam :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  21. Glosujemy, głosujemy ^^
    A dla Ciebie - gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe wieści! Trzymam kciuki ;) Sam oddam tyle glosów ile zdołam. Jak zawsze masz moje wsparcie! Zasługujesz na wygraną!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie dostałam żadnego maila potwierdzającego, a kiedy próbowałam oddać raz jeszcze głos, pojawił mi się komunikat, że już oddawałam głos z tego maila i nie mogę zrobić tego ponownie. Podobnie było z drugim adresem mailowym ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w skrzynce ze spamem sprawdzałaś?

      Usuń
    2. Tak. Zawsze na wszelki wypadek sprawdzam spam

      Usuń
    3. To jakiś błąd u organizatorów chyba. :/ No nic, dzięki za chęci. :)

      Usuń
  24. Komentarz piszę dopiero teraz ale parę głosów oczywiście już poszło ;-) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.