wtorek, 4 września 2012

eBuka 2012

Pewnie znaczna część z Was wie już, że niedawno została wyłoniona finałowa dziesiątka blogów kandydujących do tytułu eBuki 2012. Gratuluję serdecznie wszystkim wyróżnionym, ale przede wszystkim tym blogom (i ich założycielom), które są mi szczególnie bliskie, czyli: Książki Zbójeckie * Myśli, Wrażenia, Interpretacje oraz Lektury wiejskiej nauczycielki. Dziewczyny, gratuluję Wam z całego serca! Oby nagroda główna przypadła którejś z Was. :)

Natomiast jeśli o mój skromny blog chodzi to widnieje on na liście tych, na które możecie głosować Wy, czyli jego Czytelnicy. :) Jeśli tylko macie ochotę oddać na mnie swój cenny głos to wyślijcie proszę e-mail na adres konkursy@duzeka.pl w jego tytule wpisując tytuł mojego bloga, czyli po prostu Książkówka. :) Nic więcej nie musicie robić. :) Głosować można do 21.10.2012r. Więcej szczegółów dotyczących tegorocznej edycji eBuki TUTAJ.


25 komentarzy:

  1. Wysłane :)
    Trzymam bardzo mocno kciuki za Ciebie i Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście oddam swój głos na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i trzymam kciuki mocno ;-)Resztą też się zajmę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również trzymam kciuki i pędzę wysyłać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłane. Trzymam za Ciebie kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne ze wysłane... co mi tam życzę by ci się udało!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś, serdecznie Ci dziękuję!
    Muszę przyznać, że kiedy czasami myślałam o tym konkursie, to właśnie Twój blog był jednym z moich typów :*

    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja również wyślę na ciebie :-)
    Powodzenia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam Kochani, jesteście wspaniali. :):* Olu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, z mojego maila nie wysyłałam jeszcze maila, więc głos pójdzie na ciebie:* Całuję mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wiedźminko, Danusiu. :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia:) Ja oddałam swój głos na Ciebie i udostępnię link do Twojego posta na fb je jeśli pozwolisz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu pieknie Ci za to dziękuję, na pewno mi to bardzo pomoże. :):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłane :) Głosować można tylko raz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki. :) Tak, myślę, że tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
  16. no proszę, gratulację i powodzenia! wspieram również :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na Twój blog :-). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedoczytana, Felicjo - dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.