poniedziałek, 3 września 2012

Kuferkowe rozdanie nr 3 i przypomnienie o konkursie


Zgodnie z obietnicą tym razem typuję dwie osoby, do których powędrują książki. Tak z okazji końca wakacji. :) Na pocieszenie. :) Patronat sierpniowy nad kuferkiem obejmują:



Dosiak

i


Mavericus

Serdecznie Wam obojgu gratuluję i czekam na adresy do wysyłki książek. Ślijcie je mailowo czym prędzej, bo jutro mam okazję nadać do Was przesyłki. A w kuferku? Dwa nowe tytuły. :)

*******************************************************

Pamiętacie może konkurs literacki w ramach, którego należało opisać swoje spotkanie z wybranym bohaterem literackim? Jeśli nie to właśnie Wam o nim przypominam i informuję, że termin nadsyłania prac został przedłużony do 30.09.2012r. Czekam na Wasze opowieści. :)


*******************************************************

23 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję! Widzę że Czarownice mi z kuferka uciekły ale nadal nie tracę nadziei na drugą książkę. Może za miesiąc lub dwa... Miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alison - nigdy nic nie wiadomo. :) Grunt to uparcie się wpisywać do kuferkowej zabawy, bez tego nie da rady. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również gratuluję a po cichu liczę, że i ja się może doczekam.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) A ja lecę znów się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i idę się wpisać na następne rozdanie kuferkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tak zaskoczony, że palce mi zesztywniały i nie umiem znaleźć słów by opisać moją radość. Dziękuję ...;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niespodzianka! W życiu niczego nie wygrałam, a tu proszę :) Bardzo się cieszę i zaraz maila wysyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom! Może los będzie mi sprzyjał następnym razem? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.