poniedziałek, 3 października 2011

Literacki Blog Roku 2011

Drodzy moi! Pragnę zakomunikować Wam, że od dziś można już głosować na wybrany przez siebie Literacki Blog Roku 2011. 

http://www.literackiblogroku.pl/?content=zgloszone

"Każdy internauta może zagłosować na jeden, wybrany przez siebie blog tylko raz. Proces ten odbywać się będzie poprzez kliknięcie przycisku "Głosuj" przy informacji o wybranym blogu zamieszczonej na stronie konkursu, a następnie poprzez podanie własnego adresu mailowego. Następnie na adres mailowy wysyłany będzie link weryfikujący głos– dopiero po jego kliknięciu głos uznawany będzie za ważny."

Nie śmiem i nie zamierzam tu prosić o głosy na mnie, ale zachęcam za to do głosowania na inne wspaniałe i wartościowe blogi literackie i około literackie - w tym recenzenckie. :) 

11 komentarzy:

  1. Bsz - zgadzam się, wiele wartościowych blogów i ich twórców można dostrzec. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, wejdź na stronę Literackiego Bloga Roku 2011 i pobież sobie baner, wstaw go w bocznej szpalcie i wtedy wszyscy będą wiedzieć o co chodzi. Ja już to zrobiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja banerek zamieściłam, trzymam za wszystkich kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko - dzięki za cynk :)

    Danusiu - ja również! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zgadzam, że dobrze, że są takie konkursy. Życzę powodzenia i niech żyje zdrowa rywalizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bibliofilko - szczera prawda. :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa - pomijając możliwość głosowania można znaleźć kilka nowych blogów do obserwowania :)
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Silaqui - właśnie to jest najfajniejsze w tym konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam na stronę z konkursu, ale ostatecznie nie mogłam zagłosować. Jest po prostu tyle świetnych blogów, że trudno wyróżnić tylko jeden. Za to moja lista obserwowanych blogów znacznie wzrosła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulko - wcale mnie to nie dziwi. :) Sama bardzo ubolewam nad tym, że można oddać tylko jeden głos skoro tych wartościowych blogów jest aż tyle. :) Za to źródło wartościowych linków niebywałe! :)

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.