poniedziałek, 1 października 2012

Kuferkowe rozdanie nr 4


Kochani, na wstępie informuję o drobnej zmianie w kuferkowej zabawie. Otóż, od tego miesiąca przy swoim standardowym zgłoszeniu pod listą książek (czyli TUnależy też podawać swój adres e-mail - obowiązkowo. :)

A kto zgarnia książki za wrzesień? Znów dwie osoby (tak jak to było w sierpniu)! :) I te dwie osoby proszę o niezwłoczne przesłanie mi swoich adresów potrzebnych do wysłania wygranych. :)


Tym razem gratulujemy:


Cinnamon

oraz


Bibliofilce


Czekam na Wasze namiary dziewczyny i pozdrawiam serdecznie. Pozostałych namawiam do odwiedzenia kuferka - tam czekają dwie, nowe pozycje. :)

28 komentarzy:

  1. gratulacje, coś ostatnio nie mam szczęścia w rozdaniach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Och moje najbardziej pożądane tytuły poszły :(
    No nic, na pewno wyszukam sobie coś nowego i znowu będę żyć nadzieją :)

    Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jak ja się cieszę! Pierwszy dzień po internetowej kwarantannie, a tu od razu wygrana :)) Dziękuję, już wysyłam maila!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym mogła to bym Cię uściskała :)) Dzięki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bibliofilko - kto wie, może się kiedyś okazja ku temu nadarzy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i nadal walczę zawzięcie jak powstaniec o książkę o powstańcach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje... a ja zapisuję się znowu, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj i znowu nie udało mi się... :( Ale gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarom.)
    Może i ja nią kiedyś będę.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje dla obu dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, dziewczyny. :) Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.