środa, 31 października 2012

Niezapomniane lektury z naszego dzieciństwa - podsumowanie października



Witam serdecznie wszystkich miłośników lektur z lat dziecięcych! Właśnie mija kolejny miesiąc trwania akcji "Niezapomniane lektury z naszego dzieciństwa", który znów był bardzo udany! A może nawet bardziej?? Zauważyłam, że włożyliście w październikowe wpisy dotyczące wyzwania bardzo dużo zaangażowania i serca. Od razu widać, że lektury klasy II szkoły podstawowej były (i są) bardzo Wam bliskie. Oto jak kształtowały się Wasze wybory odnośnie czytanych lektur i po które z nich sięgaliście najchętniej:


1. "Kubuś Puchatek" - 8 czytelników
2. "Słoń Trąbalski" - 6 czytelników
3. "Szewczyk Dratewka", "Zaczarowana zagroda", "Karolcia"   i "Puc, Bursztyn i goście" - 5 czytelników
4. "Doktor Dolittle i jego zwierzęta" - 2 czytelników


Jak widać całym sercem kochacie Kubusia Puchatka. :) I wcale mnie to nie dziwi! Z nim także łączy się specjalne wyróżnienie dla kogoś z Was, ale o tym za chwilkę. Najpierw zobaczmy, kto z Was przeczytał największą ilość lektur:

1. Melania i Krasnoludek - 6
2. Kraina Czytania i Silwercross - 5
3. Magdalenardo - 4
4. Kingaczyta i Ejotek - 3
5. Felicja, Jjon, Avo_lusion, Karriba - 1

Dla najbardziej aktywnych po dyplomiku:




Serdecznie gratuluję osobom najbardziej aktywnym i wszystkim, którzy wzięli udział w październikowej edycji wyzwania - wiem jak trudno znaleźć czas na "ponadprogramowe" lektury. :)

A kogo w tym miesiącu wyróżniam? Będą to dwie osoby. Pierwsza z nich to Magdalenardo za świetny styl przy opisywaniu lektury Kubusia Puchatka jak i cudowną akcję w ramach urodzin książkowego bohatera! Wszystkich ciekawych, co też Magda wymyśliła odsyłam do wpisu, w którym relacjonuje przy pomocy fotografii prace plastyczne uczestników konkursu na "Prezent dla Kubusia Puchatka" - LINK. Cudo! :) Specjalnie dla Ciebie (skromne, bo skromne, ale zawsze) wyróżnienie:




Druga osoba to ponownie Kraina Czytania. Za niezmienne, profesjonalne i pedagogiczne podejście do tematu jak i przybliżenie szerzej przygód Karolci. Nie wiedziałam, że jest także trzecia ich część pt. "Karolcia na wakacjach" autorstwa Krzysztofa Zięcika. Za tę cenną wiedzę pragnę Tobie, Agnieszko serdecznie podziękować i wręczyć skromny dyplomik:




Na koniec zapraszam Was wszystkich serdecznie do odwiedzenia mnie jutro, bo wtedy opublikuję listę lektur na listopad (klasa III szkoły podstawowej). Do zobaczenia! :)


24 komentarze:

  1. Ewuniu, ależ mi miło i jaką niespodziankę mi zrobiłaś :-) Dziękuję serdecznie :-) Literatura dziecięca i młodzieżowa jest mi bardzo bliska i będę ją promować u siebie na blogu jak najczęściej. A wracanie do starych, może nawet trochę zapomnianych już lektur, to sama frajda dla mnie. Dziękuję jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję podsumowania :)
    A także gratulacje dla wyróżnionych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko - to ja dziękuję za Twój kolejny, bardzo aktywny udział w wyzwaniu. :) :*

    Miłośniczko - dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolcia... oj tak, coś pamiętam, że mi się podobała :) W sumie dobry pomysł, wziąć do ręki lekturę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla wyróżnionych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dyplomy, gratuluję dziewczynom :) Pamiętam dobrze Doktora Dolittle , bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowanie mnie wcale nie zaskoczyło, gdyż akurat obstawiałam takie lektury.
    Gratuluje wszystkim osobom, które wzięły udział tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wyróżnionych! :)
    Ja również nie wiedziałam, że jest trzecia część 'Karolci', a sama posiadam dwie ;) Również dziękuję za doinformowanie mnie w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkich i czekam na listę. Może sama do czegoś wrócę jak mi czas pozwoli?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sympatyczne wyróżnienia! Gratuluję wszystkim uczestnikom wyzwania:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Wielkie gratulacje dla wszystkich uczestników :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wszystkim;) Bardzo dziękuję za Dyplomik, to Pierwsze wyróżnienie dla Krasnoludka;)) Przy tym też bardzo ważne;)
    Jeszcze raz dziękuję i gratuluję, teraz z utęsknieniem czekam na klasę III;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krasnoludku - i oby nie ostatnie było to wyróżnienie dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaaaaa Ewa jesteś wielka!!!
    Pierwszy dyplomik w tamtym miesiącu tak mnie rozczulił, że czułam taką ogromną radość jakby mi ktoś wręczył nagrodę Nobla :)
    Teraz jak zobaczyłam te zielone dyplomiki zrobiło mi się smutno, że w tym miesiącu się nie spisałam.
    Aż tu patrzę, a tu specjalne wyróżnienie dla MNIE za Kubusia.
    To jest niemożliwe ile radości maże człowiekowi sprawić taki mały gest :) Cieszę się jak dziecko! Jesteście z Legarem cudowni!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wszystkim wyróżnionym! :)

    A ja znowu się nie popisałam (wstyd). "Karolcia" leży sobie na półce na nie wiadomo co...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Dyplomy jak najbardziej zasłużone:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdalenardo - straaasznie się cieszę, że dyplomik przypadł Ci do gustu. :) Nie było opcji by Ciebie nie wyróżnić, bo ten konkurs, który zorganizowałaś był wspaniały. Te prace cudne! :) Naprawdę byłam i jestem pod wrażeniem. :)

    Kingo - ale i tak nic nie stoi na przeszkodzie byś ją przeczytała np. w tym miesiącu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wszystkim uczestnikom i wyróżnionym!
    ja i tak jestem dumna z mojego 4 m-ca, bo pomieścić to w czasie to mega trudne jest

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, a ja jestem troszkę rozczarowana, bo też przeczytałam w tym miesiącu Kubusia i nawet zostawiłam namiar, ale widocznie mój wpis nie przypadł ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karibo kochana - najmocniej Cie przepraszam. :) W podsumowaniu, które robiłam sobie "na brudno" oczywiście byłaś i co ciekawe wliczyłam Cię w statystykach wyboru lektur. ;) Tylko w ocenach mi umknęłaś. Jeszcze raz mocno przepraszam, jak się człowiek śpieszy to... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wszystkich i dziękuję za dyplomik, lubię zielony kolor :) a dyplomik Kubusia i Karolci cudne :)

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.