sobota, 25 stycznia 2014

Doradźcie mi proszę :)





Drodzy moi, jak wiecie i widzicie, mam odwieczny problem z wyborem tła Książkówki. Dlatego proszę was o pomoc. U góry, po prawej (w bocznym pasku) jest ankieta z opcjami do wyboru odnośnie tła. Wybierzcie opcję, która wg was pasuje najlepiej albo w komentarzu pod tym wpisem zasugerujcie coś, rzućcie jakimś pomysłem. Szukam inspiracji, ale też opcji, która i wam się spodoba. :) Linki do grafik w ankiecie trzeba skopiować i wkleić w pasek adresu w przeglądarce.


58 komentarzy:

  1. Wcześniejsze (tak głosowałam) albo obecne, bo też jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolałam poprzednie i tak zagłosowałam. Choć to też ładne. Zauważyłam, że lubisz brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to, że jakoś wybitnie lubię tylko wybierając tło w innej tonacji kolorystycznej musiałabym zmieniać całkowicie kolorystykę tła postów, ramek...A to oznacza w diabły roboty dla mnie. :)

      Usuń
    2. W sumie racja. Ja jak u siebie zmieniam to wszystko - łącznie z wyglądem bloga, tylko to zajmuje zwykle pół dnia ;)

      Usuń
  3. Według mnie to powinien być tylko Twój wybór, bo to w końcu Twój blog. skup się na kolorach, które lubisz. na widokach, które Ci się podobają. Miejsca, w których chciałabyś być, które kochasz lub darzysz szczególnym uczuciem.
    PS Zauważyłam, że lubisz brązy, a dla mnie trochę to za ponure...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak odpisałam Wiki: Nie to, że jakoś wybitnie lubię tylko wybierając tło w innej tonacji kolorystycznej musiałabym zmieniać całkowicie kolorystykę tła postów, ramek...A to oznacza w diabły roboty dla mnie. :)

      Usuń
  4. To z latarnią najlepsze i tak też zagłosowałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się najbardziej podoba to obecne. :) Na górze latarnia i jej światło ładnie się komponuje z nagłówkiem, a jak się zjedzie niżej do notki czy komentarzy, to nic nie odwraca uwagi od treści. Dla mnie git. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na "Wcześniejsze" ale jak myślę "Książkówka"... hehe przypomniało mi się:
    Senator Polak: Kiedy mówię „Polska”, mam przed oczami pszeniczny kłos wyrosły na tej ziemi, znajome boćki, co przycupnęły na przyjaznej mazurskiej chacie, widzę bursztynowy świerzop tańczący wśród fal burzanów…
    Stefan: Co to, kurwa, jest „świerzop”?

    ;)
    Ale kiedy myślę "Książkówka" to widzę magiczny las. Znajdź taki w brązie. Las ksiąg, las mrocznych historii, las magiczny i intrygujący, ha. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, intrygująca koncepcja. :) Poszukam, zorientuję się. :) Anegdotka - yeah! ;)

      Usuń
    2. Też mi się z takim lasem kojarzy ;D

      Usuń
  7. Wcześniejsze podobało mi się najbardziej. Oddałam na nie głos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniejsze. :)
    Też miałam ogromny problem z wyborem szablonu i nigdy nie jestem z niego zadowolona w 100%. Na blogspocie działa wielu bloggerów, którzy zajmują się tworzeniem całkowicie darmowych szablonów - choćby www.wioskaszablonow.blogspot.com - to prawdziwy złodziej czasu, bo osobiście mogę godzinami przeglądać ich szablony, ale można znaleźć prawdziwe perełki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, uznałam, że zmiana całkowita szablonu to na obecną chwilę słaby pomysł dla mnie, bo dużo czasu mi zajmie, dlatego skupiam się na samym tle. :)

      Usuń
  9. Mnie się podoba z ornamentem, ale nie wiem jak to wygląda już na stronce, z latarnią też w porządku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Olu, wiesz. :) Ornament był u mnie dłuuugi czas. :)

      Usuń
  10. Ja osobiście, wolałabym coś jaśniejszego, ale wiadomo, to Tobie musi się podobać najbardziej. Za to podpis w nagłówku ma fajną czcionkę (obecny, bo jak wiesz nie chcą mi się poprzednie wyświetlać, a nie bardzo już je pamiętam) i jej na pewno bym nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czcionka nagłówka raczej zostaje. Też mi odpowiada. :)

      Usuń
    2. Teraz mam dylemat. Latarnia jest dla mnie wręcz w Kingowskim klimacie, za to te tło z kartką papieru jest odpowiednie do tematyki bloga :D

      Usuń
  11. Latarnia jest bardzo klimatyczna, więc chyba na nią zagłosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecne jest świetne. Mnie urzekła kolorystyka i motyw latarni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tych propozycji najbardziej podoba mi się obecne :) akurat snop światła z latarni idealnie podkreśla Twoją nazwę :) poza tym lubię takie klimaty morskie
    u Ciebie jest bardzo charakterystycznie - brązowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm latarnia mi się podoba ale widzę pikselki i trochę psują dla mnie efekt... Dlatego póki co głos poszedł na wcześniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybrałam zupełnie inne - proponuję twój kuferek, żeby był otwarty i było widać w nim książki, może to wszystko być w rogu z lewej lub z prawej strony na górze, a nie na całej stronie i jak lubisz brązy to pozostań w brązo-żółcieniach.
    Latarnia wygląda również super, jak z thrillera, ale... to blog o książkach.
    Wybierz co uważasz za stosowne i tyle:)
    Każdy sie dostosuje.
    Ale pomyśl o tym kuferku, bo kto nie pomyśli o książkówce, to od razu kojarzy kuferek - to twój znak rozpoznawczy - tak jak u mnie żyrafa (i balon).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, o tym nie pomyślałam wcześniej. Dzięki Sis. :)

      Usuń
    2. Kochana kończyłam zarządzanie i marketing. Wypromowanie czegoś,pomysły, burze mózgów itp itd. Znam to wszystko,znam :-)

      Usuń
  16. Aktualne bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zagłosowałam na tło z latarnią - jak dla mnie najlepsze ;) Delikatny motyw, który podkreśla najważniejsze, czyli napis Książkówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A może po prostu białe tło? Takie uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za bardzo... Tzn. u innych jest ok, ale u siebie go nie widzę. :)

      Usuń
  19. Mnie się każde podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam na wcześniejsze tło, ale latarnia też jest ładna, pasuje do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy tylko u mnie się tak dzieje, ale ucina mi zakładkę konkursów u góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia rozdzielczości u Ciebie chyba. U mnie jest ok, na komputerze siostry też, więc to kwestia sprzętowa raczej.

      Usuń
  22. Zdecydowanie ta obecna, tj. latarnia ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zagłosowałam na wcześniejsze :) Ale te też jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://hotbliggityblog.com/ - tu znajdziesz sporo fajnych backgroundsów;)

    OdpowiedzUsuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.