poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Półmetek konkursu urodzinowego





Jesteśmy już prawie na półmetku III Konkursu urodzinowego Książkówki, więc pora zdradzić Wam czy padły już TE tytuły. Otóż, jeden z trzech obleganych na moim blogu tytułów padł już kilkakrotnie. :) Jednak cały czas jest to tylko jeden tytuł. Pora, by ktoś odgadł minimum dwa tytuły (że o trzech nie wspomnę). :)

Moja uwaga... Macie w podpowiedziach czarno na beżowym,  :P że wśród tytułów jest jeden polskiego autora. Dlaczego niektórzy z Was w ogóle takiego nie podali?? Sami odebraliście sobie większą szansę na wygraną... :) Nie powiecie mi chyba, że blogerom, którzy czytają książki (często opasłe tomiska) nie chciało się doczytać do końca postu z zasadami udziału w konkursie?? Hmm? :)

Zwróćcie też uwagę na mniej popularne tytuły, bo wielu z Was jak jeden mąż typuje same bestsellery. :)

Zapraszam do udziału każdego, kto jeszcze w zabawie nie brał udziału. Książki oraz gadżety czekają. :)

13 komentarzy:

  1. To co, druga tura strzelania? ;)
    No ciężko tak trafić, to loteria, w totolotku jest szansa 6.49, a tu 4/250! Buuuuu żegnaj kubeczku, żegnajcie książki i zakładki, o umilaczach nie wspomniawszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, drugiej tury nie przewiduję. ;) Tym bardziej, że jeden poprawny tytuł już padł, więc teoretycznie zwycięzca już jest. Chyba, że ktoś ustrzeli 2 lub nawet 3 tytuły. :)

      Usuń
  2. No trudne to zadanie. Ja w koncu wybierałam pod kątem tych wpisów, które by mnie zaciekawiły z róznych powodów. Wczesniej szeregowalam je etykietami i się bardzo się zapędziłąm w slepa uliczke i jeszcze komputer zmuliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a to dopiero. Takie zadanie konkursowe wymyśliłam, że aż się od niego komputery zamulają ;D

      Usuń
  3. Dobra, włączam mój zmysł analityczny i próbuję swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się poddaje :) Ale życzę powodzenia innym uczestnikom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. na na pewno wezmę udział;) nadal typuję;PP

    OdpowiedzUsuń
  6. Podałam jedną książkę polskiego autora.
    Chociaż pewnie chybiłam, nie wiem, czy choć jedną książkę z czterech wymaganych zgadłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, takiego obrotu spraw się nie spodziewałam! Myślałam, ze już dawno padły co najmniej trzy tytuły w jednym poście (Konkretnie w komentarzu Diana Bibliofilka - teraz sprawdziłam - chyba drugi konkursowy komentarz).

    Ale ja już zdobyłam pewien sukces - namówiłam przyjaciółkę (która nie czyta książek - i kiedy mówię nie czyta, mam na myśli DOSŁOWNIE to że nie przeczytała od paru ładnych lat ani jednej książki - poza lekturami w gimnazjum) do udziału w konkursie! I mało tego - przeglądając Twoje recenzje zdecydowała się poczytać uwagaaaaaa - Kinga. Już nie będę mówić, że ja odkąd się znamy - czyli 22 lata - (mieszkamy obok siebie) podrzucam jej regularnie ulubione książki i ŻADNEJ nie czytała!!!!!!!!!!!!!!!! Do jasnej anielki. Nie wiem czy płakać (nad siłą swego argumentu) czy się cieszyć (z siły Twoich recenzji). :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O żeż, kruca fiks! Nie wyobrażasz sobie jak mnie tą wiadomością ucieszyłaś. Każda dusza, która chce poznać twórczość Kinga cieszy mnie jak diabli. :D Strasznie się cieszę! :D Oby tylko dobry tytuł wybrała, który sprawi, ze będzie chciała sięgać po kolejne jego książki. :)

      Usuń

SPAM, reklamy, wulgaryzmy oraz komentarze niezwiązane z tematyką wpisu bezwzględnie usuwam.